A glikogén és a zsírvesztés megértése,


A mi véleményünk a maltodextrinnel kapcsolatban Megtekintés 0 Lájk Közzétéve: January 11 Tweet Steve Born írása: Megjegyzés: a cikkben szereplő információkról már írtam korábban.

Az egyik legjobban elterjedt fogyókúrás tévhit, hogy a súlyleadáshoz egyszerűen kevesebbet kell enni. A mennyiségek helyett azonban a legtöbbször inkább az ételek megválogatásával van a probléma. Ez nem azt jelenti, hogy valamilyen csodatevő fogyókúrás hatóanyag hiányzik az emberek étrendjéből, ami mellett akármit és akármennyit ehetnének. A fogyás hátterében zajló biológiai folyamatok megértésével kiderül, hogyan zajlik a súlyvesztés, és miként befolyásolhatod azt a számodra leginkább kedvező módon.

Ugyanakkor az e-mailek miatt, amelyeket továbbra is szép számmal kapok a Hammer Nutrition termékekben található maltodextrinnel kapcsolatban.

Kicsit tovább fog tartani annak a megértése, hogy a maltodextrin - ha a megfelelő időben és ez itt a kulcsfontosságú használják - valóban ideális üzemanyag, amelyet edzés közben és közvetlenül utána indokolt használni.

a glikogén és a zsírvesztés megértése hogyan lehet elveszíteni a kövér gumiabroncsot

Azt javaslom, kezdjük az utóbbival, a testmozgást követő feltöltéssel A glikogén-szintáz felelős azért, hogy a szénhidrát bevitelét az izomzatban való tárolás céljából glikogénné alakítsa. Ha kimerültek a glikogén fizikai raktárai, akkor döntő fontosságú, hogy "újra feltöltsük a tartályt", és készen álljunk a másnapi edzésre. Az inzulin a glikogén szintázzal együtt az, ami ezt a glikogént az izom sejtjeibe vezeti.

Zsírégetés

Az egyik ok - amiért a maltodextrin ideális az edzés utáni szénhidrát-feltöltésre - a magas glikémiás indexének köszönhető. Az inzulin és a glikogén szintáz aktivitása csak nagyon rövid ideig marad magas szinten, a gyors hatású szénhidrátforrás nemcsak ideális, hanem feltétlenül szükséges hiszen ismerjük a mondást: "addig üsd a vasat, amíg meleg".

  • Maximális fogyás 5 nap alatt
  • Szerző: Őry István Lássuk be, a versenyek és a szabadságérzet mellett azért is szeretünk futni, mert a zsírégetés, fogyás egyik leghatékonyabb módja.
  • Zsírégető kiegészítőket vásárolni
  • Találatok: Hogyan is kezdjünk fogyni?
  • Miért nem segít a gyümölcs a testépítő étrendben?
  • Falás helyett táplálkozzon ésszel!
  • Hatékony zsírégetés futással – Fogyás és futóteljesítmény növelés
  • A megfelelő módon veszít zsírt. Zsírégetés, leegyszerűsítve

Minél gyorsabban történik a szénhidrát pótlás, annál hamarabb indul el a glikogén-helyreállítási folyamat. Ezenkívül az egyszerű cukrokkal pl a glükózzal, a szacharózzal vagy a fruktózzal összehasonlítva az olyan komplex szénhidrátok, mint a maltodextrin, a glikogén és a zsírvesztés megértése kompatibilisebbek a testfolyadék ozmolaritás paramétereivel. Ez egyszerűen azt jelenti, hogy több kalóriát tudunk megemészteni addig, amíg az anabolikus kapu nyitva áll, mint bármely egy - vagy kétláncú egyszerű cukorral.

a glikogén és a zsírvesztés megértése fogyókúra tábla a tartomány

A másik ideális alkalom a magas glikémiás index-szel rendelkező szénhidrát fogyasztására edzés közben van. Pontosan ugyanamiatt mint az edzés után, mikor is a cél a glikokén szint gyors helyreállítása. Amint azt korábban említettem, az üzemanyagunk szénhidrátforrása a maltodextrin, amely egy magas glikémiás indexű GI szénhidrátforrás, így a vércukorszinted az elfogyasztása után nem fog ingadozni.

És pontosan ez az, amit edzés közben szeretnél. Nem akarod, hogy a szénhidrátok mindig magas vércukorszintet eredményezzenek, de szeretnéd gyorsan és folyamatosan az energiát, és ebben segít is neked a maltodextrin. GI-besorolása ugyanaz, mint a tiszta glükózéígy határozottan és gyorsan növeli a vércukor- és energiaszintet.

a glikogén és a zsírvesztés megértése fogyni kép kb

Amit azonban nem tesz, az az, - és ez nem mondható el a glükózról, szacharózról, fruktózról és más rövid láncú szénhidrátokról illetve egyszerű cukrokról - hogy nem eredményez gyors és hirtelen csökkenést. A maltodextrinnek egy másik nagyszerű tulajdonsága, amint azt korábban is említettem, hogy a szervezet képes egyszerre nagyobb mennyiségű kalóriát megemészteni késés nélkül, és segíti az energiatermelést.

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól — egyszerre! Hatékony és eredményes fogyás zsírból? Zsírégetés A megfelelő módon veszít zsírt. Létezik-e Zsírégetés? Van-e biztos módszer?!

A maltodextrinnel akár háromszor több kalóriát is megemészthetsz hatékonyan, mint bármely egyszerű cukorral, és ez alapvetően megakadályozza az emésztési problémákat is.

Ami az inzulint illeti, a maltodextrin nagyon gyorsan emeli a vércukorszintet, és ez inzulin felszabadulást okoz.

1. Fehérjét mindenhová

Ez azonban nem jelentős tényező az edzés során, ahogy Dr. Bill Misner is fogalmaz: "az edzés során az inzulin felszabadulása gátolva van, mert felszabadulnak a szimpatikus idegrendszer hormonjai, és ezzel egyidejűleg a testmozgás növeli az izmok jó fogyás totkay exogén felvételét, mely alacsonyabb inzulinszinthez vezet.

Misner szavainak lényege, hogy az energiaáramlás magas, és a specifikus központi idegrendszeri hormonok felszabadulásával a szervezet kevesebb inzulinnal képes glükózt szállítani az izmokba. Ami a szénhidrát bevitelt illeti, nem vagyunk az alacsony szénhidráttartalmú étrend támogatói - ez igazából mindenkire értendő, de különösen az állóképességi sportolókra.

Miért nem eszel sok gyümölcsöt a bodybuilding zsírégetésből?

A szénhidrátok az energiatermelés fő forrásai, és ha szándékosan csökkentjük a szénhidrátbevitelünket, akkor az negatív hatással lehet a teljesítményünkre. Megértjük, hogy a ketogén diéták rövid távon előnyösek és csábítóak azok számára, akik fogyni szeretnének; ugyanakkor több tanulmány is szól arról, hogy ez a diéta nem egy egészséges gyakorlat. A következő linkek is ezt támasztják alá:.

a glikogén és a zsírvesztés megértése hogyan lehet elveszíteni oldalt zsírt görget