Zsírvesztés különböző testtípusoknál. Melyik fogyókúratípusba tartozol? - Fogyókúra | Femina


  • Testalkatokat többféle tipizálás szerint lehets megkülönböztetni.
  • Fogyni 55
  • Fogyás a testtípus alapján Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?
  • Vitamin Sziget - Cikkek / Női testtípusok - Testtípus zsírégetés
  • Álomkönyv egy álomban, hogy anyát keressen Az ektomorf által választott gyakorlatoknak meg kell felelniük meghatározott céloknak - mint bármely testtípusnak.

Írta Bányai Adrián Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek.

Ha tetszik, ha nem a genetika sajnos igenis befolyásol, hiszen néhányan könnyebben válhatnak topmodellé, mint mások átlagos testalkatúvá.

Fogyj okosan, hormonális testtípusok

A jó hír az, hogy BÁRKI felülírhatja azt amit a természet rászabott helyes táplálkozással és edzéssel. Mai cikkünkben azt vizsgáljuk meg, hogy a különböző testalkatúak számára milyen szempontokat célszerű figyelembe venni, hogy a leghatásosabban érd el célod. Alapvetően az emberek eltekintve a rendellenesen fejlődöttektől 3 testtípusba sorolhatóak: Ektomorf, Endomorf és Mezomorf.

A sikeres fogyás eléréséhez több szempontot is figyelembe kell venni. Vannak különböző testtípusok, genetikai adottságok, de a hormonális hovatartozást is tisztázni kell. Az ez alapján felállított új étrend meggyorsítja a súlyvesztést és lehetővé teszi annak megtartását is. Négy főkategória létezik, melyek vonásai alapján könnyedén feltérképezheted, hogy melyikbe is tartozol.

Az alábbiakban segítünk hogyan ismerd fel Te melyikbe tartozol és hogyan alakítsd át étkezésed és edzésed ennek megfelelően. Gyors anyagcseréjének köszönhetően fizikuma száraz, izmai definiáltak, de méretük kisebb, mint a másik két típusé. Az ektomorfok nehezen építenek izmot, de könnyen adnak le zsírt ha egyáltalán szükséges. Hogyan étkezz, ha az ektomorf testtípus jellemző rád?

Fogyj okosan, hormonális testtípusok | Híinternetmarketing.co.hu

Egyél, amennyi csak beléd fér! Fogyassz rengeteg fehérjét — legalább 2,5 g-ot testsúly-kilogrammonként. Ha pedig szálkásítanál, akkor ne vedd drasztikusra a koplalást, inkább ingáztasd 3 napos ciklusokban.

fogyás thomaston ga 9 hónapos étrendje

Igyál napi 3 liter vizet, aludj sokat és kerüld a streszt! Bármi is a célod egyél legalább 3 óránként, hiszen anyagcseréd nagyon gyors. Hogyan eddz ha ektomorf testtípus jellemző rád? Ne eddz túl sokat és ne is túl hosszan! Heti másfél órás edzés számodra elég lehet.

Testtípus zsírégetés

Koncentrálj az alapgyakorlatokra, és igyekezz a lehető legnagyobb súllyal, de még szabályosan végezni ezeket. Kerüld az aerob és a kardió jellegű mozgásokat, mert ezek zsírvesztés különböző testtípusoknál hátráltatják a fejlődésedet. Ha pedig szálkásítanál eddz továbbra is így, csupán iktass be éhgyomros aerob ezdéseket a hosszú kardiót ekkor is hanyagold! Jellemző rájuk az ektomorfoknál alacsonyabb termet, széles váll, keskeny csípő, és a szép izomformák.

A mezomorfok könnyen növelnek izomtömeget, és bár előfordulhat, hogy ilyenkor zsírrétegük is jelentősen megvastagodik, egy diéta alkalmával könnyen megszabadulnak a feleslegtől. Hogyan étkezz, ha a mezomorf testtípus jellemző zsírvesztés különböző testtípusoknál Neked elég 2 g fehérje testsúly-kilogramonként naponta, lehetőleg nem zsíros forrásokból hal, baromfi, tojásfehérje.

Egyél szer naponta, egészítsd ki az étrended fehérjeporokkal. Ha szálkásítanál emeld meg a fehérjebevitelt és csökkentsd a szénhidrátot. Hogyan eddz ha a mezomorf testtípus jellemző rád?

Mindegy, hogy nő vagy férfi vagy, szerencséd van, mert ez a testtípus fogyás jele hiv legalkalmasabb az ideális fizikum kialakítására. Eddz a szokásos sémák szerint heti 4 alkalommal, másfél, maximum két órát.

Ha tömegesítenél hanyagold a kardiót, maximum heti aerob gyakorlatot végezz.

Ahhoz, hogy sikerrel járj a fogyókúra vagy éppen az edzés során, és tartósan veszíts túlsúlyodból, a megfelelő program mellett fontos ismerned tested adottságait, ugyanis mindannyian különbözünk, így az igények, a szükségletek és a látványos eredményhez vezető stratégiák sem azonosak.

Ha szálkásítanál akkor mindegyik edzéseben legyen aerob, vagy visszafogott kardio. Eddz alapgyakorlatokkal és izolációs gyakorlatokkal tökéletesítsd munkád. Legtöbbször súlyfelesleg is van. Mint ahogyan az előző két esetben, az endomorf testalkattal is ragyogó eredményeket érhetsz el, csak tudd, hogyan kell edzened és étkezned.

hogy a színésznők gyorsan fogynak a szerepekért 1 kg fogyás 1 nap alatt

Az ilyen alkatúak nehezen szabadulnak meg a fölös zsírtól, de az izomtömeg növelésével nekik sincs gondjuk. Hogyan étkezz ha az endomorf testtípus jellemző rád? Fogyassz sok zöldséget! Gyümölcsöt inkább a reggeli órákban egyél. A szénhidrátok közül kizárólag összetett szénhidrátokat részesítsd előnyben barna rizs, lencse stb. Egyél szer naponta, de kisebb adagokat, hogy felpörgesd az anyagcseréd és több zsírt égess! Lassan egyél és a lefekvést megelőző órákban már csak proteint fogyassz!

Az általános testsúlykg-ként 2 gramm proteint te sem feledd, a szénhidrátot pedig mindenképp 4 g alatt tartsd! Igyál sok vizet és termogenikus hatású italokat pl zöld tea. Számodra a szálkásítás jelenti a legnagyobb kihívást, ezért ebben a fázisban érdemes 3 naponta 1 nagyon alacsony, vagy teljesen szénhidrátmentes napot is beiktatnod, de izomtömegnövelés időszakában is hasznos ha ingáztatod a zsírvesztés különböző testtípusoknál.

Hogyan eddz ha az endomorf testtípus jellemző rád?

zsírvesztés táblázat zsírégetés 10 perc

Eddz minden héten legalább 4 alkalommal, de ha jól bírod lehet több is. Akár izmosodni, akár szálkásodni szeretnél Te nem hagyhatod ki az earob gyakorlatokat, csupán ezek mennyiségén változtathatsz.

A CIKK TARTALOMJEGYZÉKE

Ha a gyors fogyás a célod kénytelen vagy minden nap kardiózni minimum 30 percet. A súlyzós gyakorlatok közül végezhetsz alacsony és magas ismétlés számúakat vegyesen, azonban számodra fokozottan igaz hogy a konyhában dől el mit hozhatsz ki magadól! Ezek alapján illeszd magadra a szükséged tervet, de úgy, hogy figyeld magad és ha hóna elteltével sem lépsz a fejlődés útjára, akkor told el a másik testtípus irányába. Oszd meg :.