Maximális cukorbevitel fogyáshoz


Hozzáadott cukrok és természetes cukrok - Nagy különbség Nagyon fontos megkülönböztetni a hozzáadott cukrokat és a természetes élelmiszerekben, például gyümölcsökben és zöldségekben előforduló cukrokat.

  • Napi szénhidrátbevitel: mennyit egyél, ha fogyni szeretnél?
  • A szálkásító étrend
  • Adatvédelmi Irányelvek 10 gyors trükk a karcsúság érdekében nyárra A nyár hivatalosan néhány hét múlva kezdődik, és ha gyorsan szeretne karcsúsodni, Eat This, Not That kerekítette a fogyás legjobb módjait.
  • Napi cukorbevitel - Mennyi cukrot kell enni naponta?
  • Karcsúsító quiche kvarc
  • Ezen túlmenően a túlsúlyos problémákkal küzdő embereknek tudniuk kell, hogy g finomított termék kcal-t tartalmaz.

Ezek az élelmiszerek vizet, rostot és különböző mikrotápanyagokat tartalmaznak. A természetben előforduló cukrok teljesen jók, de ugyanez nem vonatkozik a hozzáadott cukorra.

A cukor a cukorka fő összetevője, és sok feldolgozott élelmiszerben, például üdítőitalokban és pékárukban bőségesen megtalálható. A leggyakrabban hozzáadott cukrok a szokásos asztali cukor szacharóz és a magas fruktóztartalmú kukoricaszirup.

Az étrend összeállítása

Egészsége optimalizálása érdekében tegyen meg mindent, hogy elkerülje a hozzáadott cukrot tartalmazó ételeket. Még az amerikaiak étkezési irányelvei is azt javasolják, hogy a hozzáadott cukrok kalóriáját korlátozzák a napi összes kalória kevesebb, mint 10 százalékára.

Ne feledje, hogy a hozzáadott cukrok természetes cukrokat is tartalmazhatnak. Például, ha mézet ad a zabpehelyhez, a zabpehely természetes forrásból származó cukrot tartalmaz. Összefoglaló: A feldolgozott élelmiszerekhez hozzáadott cukor sokkal károsabb az egészségre, mint a teljes értékű élelmiszerekben, például gyümölcsökben és zöldségekben található természetes cukor.

Napi cukorbevitel - Mennyi cukrot kell enni naponta?

A cukorfogyasztás rendkívül magas -ban az Egyesült Államokban évente több mint 28 kg hozzáadott cukrot fogyasztottak - ez nem tartalmazza a gyümölcsleveket.

Az átlagos napi bevitel 76,7 gramm volt, ami 19 teáskanálnak vagy kalóriának felel meg. A jelenlegi beviteli szintek azonban még mindig túl magasak, és valószínűleg nem sokat változtak azóta. Az Ön számára javasolt: Hány kalóriát kell enni naponta a fogyáshoz?

Energiabevitel

A túlzott cukorfogyasztást elhízással, 2 -es típusú cukorbetegséggel, szívbetegségekkel, bizonyos rákos megbetegedésekkel, fogszuvasodással, alkoholmentes zsíros májbetegségekkel stb. Összefoglaló: A túlzott cukorbevitel gyakori. Számos életmódbeli betegséghez kapcsolódnak, beleértve az elhízást, a 2 -es típusú maximális cukorbevitel fogyáshoz és a szívbetegségeket.

Mennyi biztonságos cukorfogyasztás naponta?

Maximum ennyi cukrot ehetnénk naponta

Sajnos erre a kérdésre nincs egyszerű válasz. Vannak, akik sok cukrot fogyaszthatnak károsodás nélkül, míg mások lehetőleg kerüljék azt. Az Amerikai Szív Szövetség AHA szerint a hozzáadott cukrok maximális mennyisége egy nap: Nők: kalória naponta 25 gramm vagy 6 teáskanál Férfiak: kalória naponta 37,5 gramm vagy maximális cukorbevitel fogyáshoz teáskanál A perspektívát szemlélve, egy 12 uncia ml koksz doboz kalóriát tartalmaz cukorból, míg egy normál méretű Snickers rúd kalóriát tartalmaz cukorból.

Egy személy, aki naponta kalóriát fogyaszt, ez 50 gramm cukornak vagy körülbelül 12,5 teáskanálnak felel meg. Ha egészséges és aktív, ezek ésszerű ajánlások. Valószínűleg elégetheti ezeket a kis mennyiségű cukrokat anélkül, hogy kárt okozna.

Felújítsa a reggeli rutinját

Ennek ellenére fontos megjegyezni, hogy nincs szükség hozzáadott cukorra az étrendben. Összefoglaló: Az Amerikai Szív Szövetség azt javasolja a férfiaknak, hogy napi kalóriát ne kapjanak hozzáadott maximális cukorbevitel fogyáshoz, a nők pedig kalóriánál többet. Ha cukorfüggő vagy, akkor érdemes lehet teljesen elkerülni A cukros, erősen feldolgozott élelmiszerek ugyanazokat a területeket stimulálják az agyban, mint az illegális drogok.

Emiatt a cukor miatt az emberek elveszíthetik kontrolljukat a fogyasztásuk felett. Az Ön számára javasolt: Miért rossz a cukor neked? A dohányosnak ugyanúgy el kell kerülnie a cigarettát, mint akinek cukorfüggőnek kell lennie, hogy kerülje a cukrot.

Mutatom, mit kell tenned, épésről lépésre: Bombaforma elérése. Kérdés Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, ha lehet fiam részére. Tudom ez borzasztó sok, lehet is ítélkezni.

Összefoglaló: Ha úgy érzi, hogy hozzáadott cukor rabja, fontolja meg annak teljes elkerülését. Hogyan csökkenthető a cukrok mennyisége az étrendben Korlátozza ezeket az ételeket fontossági sorrendben: Alkoholmentes italok. Egyetlen ml-es szóda doboz akár 8 teáskanál cukrot is tartalmaz.

A gyümölcslevek ugyanannyi cukrot tartalmaznak, mint az üdítők. Válasszon egész gyümölcsöt vagy konzerv gyümölcsöt, további édesítés nélkül. Cukorkák és édességek.

maximális cukorbevitel fogyáshoz

Próbálja korlátozni az édességek fogyasztását. Ide tartoznak a sütemények, sütemények és piték, többek között sütemények. Általában nagyon magas a cukor- és a finomított szénhidráttartalmuk.

Mennyi cukrot kell enni naponta?

Alacsony zsírtartalmú vagy diétás ételek. Azok az ételek, amelyekből eltávolították a zsírt, gyakran nagyon magas cukortartalmúak. Ital víz szóda vagy gyümölcslé helyett, és ne adjon hozzá cukrot a kávéhoz vagy a teához.

Az Ön számára javasolt: 8 fermentált étel az emésztés és az egészség javítására A receptekben szereplő cukor helyett kipróbálhat például fahéjat, szerecsendiót, mandulakivonatot, vaníliát, gyömbért vagy citromot.

Próbáljon kreatív lenni, és találjon recepteket az interneten.

Szénhidrátbevitel és fogyás

Végtelen sokféle csodálatos ételt ehet akkor is, ha minden cukrot kiiktat az étrendből. Természetes, nulla kalória a cukor alternatívái közé tartozik stevia és szerzetes gyümölcs. Összefoglaló: Csökkentse a cukorbevitelt az üdítőitalok, gyümölcslevek, édességek és pékáruk korlátozásával.

5.1.4 Közelítés véges összegekkel (4. rész)

Mi a helyzet a cukorral a feldolgozott élelmiszerekben? A cukor csökkentésének legjobb módja, ha korlátozza a magasan feldolgozott élelmiszerek fogyasztását. Ez a megközelítés nem igényel matematikát, kalóriaszámlálást vagy az élelmiszerek címkéinek állandó olvasását. Ha azonban pénzügyi okokból egyszerűen nem tud ragaszkodni a feldolgozatlan élelmiszerekhez, itt van néhány tipp, hogyan lehet egészségesebben választani: Tudja, hogy a cukornak sok neve van.

Ezek a nevek közé tartozik a cukor, a szacharóz, a magas fruktóztartalmú kukoricaszirup HFCSa dehidratált nádlé, a fruktóz, a glükóz, a dextróz, a szirup, a nádcukor, a nyerscukor, a kukoricaszirup stb. Ellenőrizze az összetevők listáját. Ha a csomagolt élelmiszer összetevők listája az első 3 összetevőben cukrot vagy többféle cukrot tartalmaz, fontolja meg annak elkerülését.

Az étkezés élvezetében nagy szerepe van az édes íz jelenlétének. Ahogyan azt fentebb a különböző kutatásokból láthattuk az édes íz szeretete belénk van kódolva, de természetesen egyénenként nagyon különböző lehet, ki mennyire rajong ezért a kellemes ízért. Az intenzíven édes ízek kedvelése gyermek- és serdülőkorban is fennáll, majd felnőttkorban fokozatosan csökken. Erre az egyik lehetséges biológiai magyarázat az, hogy a gyermekek energiaszükséglete arányaiban magasabb, mint a felnőtteké, és az édes íz preferenciájának mértéke a biológiai növekedés egyik jele 1.

Tudja, hogy más magas cukortartalmú ételek, amelyeket gyakran egészségesnek jelölnek, ugyanabba a kategóriába tartoznak. Ide tartozik az agave, a méz, a bio nádcukor és a kókuszcukor. Érdemes elolvasni a táplálkozási címkéket. Összefoglaló: Ha magasan feldolgozott, csomagolt ételeket fogyaszt, akkor nehéz lehet elkerülni a hozzáadott cukrot.

Feltétlenül olvassa el a címkéket, és ne feledje, hogy az élelmiszer -termelők gyakran álcázzák a hozzáadott cukrot alternatív nevek használatával. Összefoglaló A nap végén fontos kitalálni az Önnek megfelelő cukorbevitelt.

maximális cukorbevitel fogyáshoz

Vannak, akik kevés cukrot képesek kezelni étrendjükben, míg mások sóvárgást, falást, gyors súlygyarapodást és betegségeket okoznak. Minden ember egyedi, és el kell döntenie, hogy mi működik Önnek. Utolsó frissítés: Ossza meg.

maximális cukorbevitel fogyáshoz