Hogyan lehet zsírt vágni és égetni, A felső testzsír égetésének módjai, További cikkeink a témában


Susanszky Ivan

A HIIT-edzés, azaz a magas intenzitású intervallumtréning, angolul high-intensity interval training egy olyan edzésmódszer, mely során ciklikusan végzett gyakorlatokkal a szervezetet rövid ideig magas terhelés éri.

Ezt az edzésformát az intenzitása miatt nem is ajánlott alapbetegségek mellett végezni, csak kezelőorvosi konzultációt követően javasolt belevágni.

  • 8 napos fogyás kihívás
  • Fogyás kimerültség tünetei
  • Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?
  • Zsírégetés - Fogyókúra | Femina, Xiphoid folyamat fogyás Hogyan lehet vágni és zsírégetni
  • Segít- e a Bengay a zsírégetésben?
  • Hogyan lehet elveszíteni a zsírt a ferdén Mennyi zsírt tudok égetni 1 hét alatt?

Miért olyan hatékony a HIIT-edzés? Az előbb említett szakaszos, intenzív terhelésnek köszönhetően ezek a gyakorlatok felpörgetik az anyagcserét, és gyorsítják a zsírégetési folyamatokat is - olyannyira, hogy csupán félórás edzéssel testsúlytól függően akár kalória is elégethető.

A rövid, ciklikusan ismétlődő és pihenőidőkkel tűzdelt edzést fokozatosan kell felépíteni, idővel megnő az állóképesség, és nehezíteni lehet a gyakorlatokon.

hogyan lehet zsírt vágni és égetni

Nagyon fontos, hogy a HIIT-edzés előtt minden esetben történjen bemelegítésés a végeztével pedig nyújtás. Az alább látható példagyakorlatsort akár kezdők is elvégezhetik, minden egyes elemét ismételd szor, és tarts 30 másodperces pihenést köztük - egészen addig folytasd, míg el nem éred a fél órát.

hogyan lehet zsírt vágni és égetni

Hegymászás A hegymászógyakorlat vagy mountain climber során fekvőtámasz-pozícióba kell helyezkedni, és felváltva az egyik, majd a másik térdet felemelni egészen a mellkasig. Érdemes figyelni arra, hogy a csípő ne forogjon a gyakorlat közben, az izmok végig legyenek befeszítve, és maradjon egyenes a gerinc.

Ez a mozgás a törzsizmokat erősíti.

hogyan lehet zsírt vágni és égetni

Gyors bokszológyakorlat A gyors bokszolás a gyakran elhanyagolt mellkas- váll- és karizmokat dolgoztatja meg. Váltott kézzel végzendő ez a gyakorlat is, akár kilós súlyzókkal is nehezíthető, de nélkülük is nagyon hatékony.

NE MENJ FUTNI, HA FOGYNI AKARSZ!

Minden egyes ütést követően felváltva az áll alá kell tenni az öklöket, az sem baj, ha picit hozzá is érnek, és fontos, hogy az ütéseknél rendesen kinyúljanak a karok.

Burpee, négyütemű fekvőtámasz A burpee - vagy négyütemű fekvőtámasz - az egyik leghatékonyabb edzésfajta, gyorsan növeli a pulzusszámot.

hogyan lehet zsírt vágni és égetni

Ahogy az ábrán is látszik, szimpla állóhelyzetből indul a gyakorlat, amit guggolás követ, majd onnan kell hátraugrani fekvőtámasz-pozícióba, és egyet nyomni, utána visszaugrani guggolásba, onnan pedig karlendítés kíséretében felugrani, akár jumping jackkel is befejezhető. Jumping jack, terpeszugrás Amikor már kellőképpen megizzasztott a négyütemű fekvőtámasz, következhet a jumping jack.

Legjobb a zsírégető fogyókúrás tabletták ellen, mivel gyorsan hasi zsírt éget otthon

Állóhelyzetből terpeszállásba kell ugrani, miközben a karokat a fejed hogyan lehet zsírt vágni és égetni lendíted, és tapsolsz egyet - vagy legalábbis összeérinted a tenyereidet a levegőben - majd ugorj vissza alapállásba. Ennél a pontnál a 30 másodperces pihenőidő alatt törülközz meg, és igyál pár korty vizet is.

hogyan lehet zsírt vágni és égetni

Kettlebell swing vagy -lendítés A kettlebell bizonyítottan a leghatékonyabb edzésmód, igazi zsírgyilkosként tartják számon. Az egyik legalapvetőbb gyakorlat vele a swing vagy lendítés, mely során a farizmok, az oldalsó izmok és a törzsizmok dolgoznak.

hogyan lehet zsírt vágni és égetni