Ehetsz szemetet és fogyhatsz


Hozzászólások 0 Dobogós 2. Végülis ehetsz bármikor és bármennyit, ha a célod egyre nagyobbra hízni. Nagy hiba, ha edzés után elkezdesz össze-vissza enni mindent, amit a hűtőben találsz, vagy amit eléd tesznek. Ha módszeresen elkezded felzabálni a hűtőt minden edzésed után, nagy a valószinűsége a túlzott kalóriabevitelnek, és ki is dobtad az ablakon a munkádat ezzel.

Reggelizz!

Egy edzés alkalmával néhány száz kalóriát tudsz elhasználni, edzéstől függően na és persze az nagyban befolyásolja a kalória felhasználásodat, hogy mennyire intenzív a részvételed, a munkád. Sajnos gyakran látok divatos mozgásformákat azzal reklámozni, hogy egyetlen edzésen vagy kalóriát elfogyasztasz. Nagyon klassz is lenne, ha kis táncikával, enyhe izzadságcseppel a homlokodon, el sem fáradva, ledolgoztál volna kalóriát!

És azzal a tudattal mész haza félgőzzel félig-meddig végig követve az órát, hogy te most kemény edzést nyomtál le és vagy épp kalóriát dolgoztál le! Akkor talán már nem is lenne egyetlen túlsúlyos sem az ilyen reklámokkal hirdetett órákon, ha ennyire egyszerűen menne ledolgozni ekkora kalóriákat.

első zsír amit el kell veszíteni

Akkor elméletileg akár kalóriát meg is ehetsz, hízás nélkül. Akkor biztos lehetsz abban, hogy kb kalóriát ehetsz szemetet és fogyhatsz elhasználtál 1 óra alatt, de lehet jóval többet.

fogyás 35 év felett

De mérted? Mert ha nem, akkor nem tudod pontosan. Na és akkor mennyit is ehetsz pontosan,mennyit is dolgoztál le?

az evezés hasi zsírt éget e el

Persze, hogy ezt nem lehet megmondani. Az edzés jellege is befolyásolja, hogy könnyíti vagy sem a fogyást.

Így fogyhatsz edzés nélkül

Az egyenletes tempójú lassú futás, az egyenletes tempójú lassú zsírégető csoportos óra, vagy a táncos órák kevésbé segítenek a célod felé, ha fogynál, mert aktuálisan elfogy x kalória, azonban a pulzusod visszaállásával már vissza áll a szervezeted az óra előtti ritmusra gyorsan és nincs további hatása.

Azonban az izomépítést elősegítő kemény és kihívást jelentő HIT high intervall tréningHIIT high intensity intervall tréningsúlyokkalsaját testsúllyal, stb végzett edzések felpörgetik anyagcserédet és akár 24 órával az edzés után is még tart a zsírégető hatása.

  • Így tanítsd meg magad fogyni (edzés nélkül)
  • Edzés után mit ehetek?-Fogyj egészségesen! | Fitness zóna blog
  • Ketogén diéta a legjobb módszer, ha fogyni akarsz! - Ehetsz szemetet és fogyhatsz
  • Csak néhány apró változtatást kell beiktatnod a napodba, és több száz, sőt több ezer kalóriát is megspórolhatsz.
  • A fogyókúra megoldása

Így mindjárt ehetsz szemetet és fogyhatsz, milyen edzés után mennyit is ehetsz. Az edzésen ledolgozott kalória hozzájárul ahhoz, hogy fogyni tudj, ha fogyás a célod. A napi kalóriaszükségletedet oszd el és időzísd úgy, hogy egy főétkezés következhet az edzés után, ne legyen az egy extra plusz étkezés.

Az ok, amiért nem fogysz és amit tehetsz a jobb alakért

Fehérjében dús, szénhidrátszegény legyen az edzés utáni étkezésed, lehet sajt, tojás, hús zöldséggel-ne egyél rizst, tésztát, burgonyát, kenyeret, gyümölcsöt sem. Kerüld az üres kalóriájú ételeket, cukrot, chipset, cukrozott ételeket, italokat, fehér lisztből készült ételeket! Ne legyen az edzésen végzett munka jutalma a cukrászdában a sütemény, a fagylalt, vagy más magas kalóriatartalmú kevés tápértékű szemét étel.

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

Tápanyaggal lásd el a szervezetedet, azt az üzemanyagot add meg neki, amire szüksége van, és az nem a szemét étel. Ha épp csak súlyt megtartani a célod, vagy tömeget növelni szeretnél, akkor is odafigyelve kell pótolni az elhasznált kalóriátaz izomépítést szolgáló fehérjében dús és összetett szénhidrátot tartalmazó étkezéssel ,szintén tojás, sajt, hús lehet kevés barna rizzsel, kölessel, durum tésztával, és sok zöldséggel.

hogyan lehet meggyőzni a házastársat a fogyásról

Jutalmad pedig egy ízléses, szép formás ,kevés zsírt tartalékoló test lesz. Eddz keményen és étkezz okosan!

fogyás gharelu upay