Az egészséges ételek segítenek a fogyásban, 2. Teljes kiőrlésű termékek


Szigorú diéta alatt gyakran jelentkeznek kompenzáló falásrohamok, amelyek szabotálhatják a súlyvesztést.

Biztos sokan átéltek már hasonlót: próbálták visszafogni a fogyasztásukat, majd olyan éhségérzet tört rájuk, hogy mindent meg tudtak volna enni, ami csak a kezük ügyébe került. A hasonló jelenetek is jelzik, hogy a szervezet éheztetése nem megoldás.

Túlsúlyos vagyok és nem tudok lefogyni

Az okosan összeállított étrend jóllakatja az embert, így kevésbé áll fenn a félreevés kockázata. Laktató kisétkezések A jóllakottságérzet nem csak a mennyiségtől függ, az egyes élelmiszerek másként befolyásolják a telítettséget.

"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Azok az ételek, amik sokáig távol tartják az éhséget, általában fehérjében, rostokban gazdagok, lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaznak. Azt is megfigyeltékhogy minél kevésbé feldolgozottak, annál laktatóbbak.

kelkáposzta segít a hasi zsír elvesztésében

A dietetikusok többsége a napi ötszöri, ám kisebb adagokat ajánlja - természetesen egyéni eltérések előfordulhatnak. Nagyon sok múlik az úgynevezett kisétkezéseken, tehát a tízórain és az uzsonnán, ha ezek táplálóak, a következő étkezés során kisebb adag is elég lehet.

kakilsz fogyni

Az egészséges, adott esetben fogyókúrás étrend is akkor jó, ha változatos és ízletes fogásokból áll, ez alól a napközbeni harapnivalók sem kell, hogy kivételt jelentsenek.

Az elegendő mennyiségű folyadék fogyasztása is nagyon fontos, a cukormentes üdítők helyett a legjobb a víz és az anyagcserét is felpörgető zöld tea.

Az egészséges táplálkozás és étrend alapelvei Mielőtt továbblépnénk, nézzünk meg pár fontos alapelvet: Mindig törekedj az egészséges táplálkozásra az ételek megfelelő és kiegyensúlyozott kiválasztásával. Minden táplálék része lehet a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozásnak. Olyan ételeket fogyassz, amelyek energiát adnak. Korlátozd a kenyér, a tésztafélék, a burgonya és az édességek fogyasztását, és a szénhidrátbevitel nagyobbik részét gyümölcsök és egyéb alacsony vagy közepes glikémiás indexű tápanyagok például zabkorpa fogyasztásából fedezd. Lehetőleg ne hagyd ki a reggelit, különben ebédre sokkal többet ennél.