6 egyszerű módszer a hasi zsír elvesztésére


A tudomány szerint 6 egyszerű módszer a hasi zsír elvesztésére A hasi zsír nem jelent problémát, mert rosszul néz ki.

  • Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt? 10 legjobb módszer a hasi zsír elvesztésére
  • 6 egyszerű módszer a hasi zsír ellen - PowerNutrition 10 módszer a hasi zsír elvesztésére

Valójában a sok zsír jelenléte a hasi területen szorosan összefügg olyan betegségekkel, mint a 2-es típusú cukorbetegség és a szívbetegség 1. Emiatt a hasi zsír elvesztése óriási egészségügyi előnyökkel jár, és hozzájárulhat a hosszabb élethez.

Módszer a hasi zsír elvesztésére. A legjobb módszer az alsó haszsír elvesztésére

A hasi zsírt általában a derék körüli kerület mérésével becsülik meg. Ez könnyen megoldható otthon, egyszerű mérőszalaggal. A hasi elhízás hasi elhízás néven ismert, vagy meghaladja a 40 cm-t cm a férfiaknál és a 35 cm-t nőknél a nőknél. Ha a derekán sok a felesleges zsír, akkor lépéseket kell tennie annak megszabadulása érdekében, még akkor is, ha összességében nem túl nehéz.

Szerencsére van néhány bevált stratégia, amely a hasi zsírt célozza jobban, mint a test más területei.

A tudomány szerint 6 egyszerű módszer a hasi zsír elvesztésére

Itt van 6 tényszerű módszer a hasi zsír elvesztésére. A hozzáadott cukor nagyon egészségtelen. A vizsgálatok azt mutatják, hogy egyedülálló káros hatása van az anyagcsere-egészségre 2. A cukor fele glükóz, fele fruktóz, és a fruktózt csak a máj képes metabolizálni jelentős mennyiségben 3.

mi a legjobb fogyás módszer

Ha sok hozzáadott cukrot eszik, a májat túlterhelik a fruktóz és kényszerítik zsírrá 4. Számos tanulmány kimutatta, hogy a túl sok cukor, nagyrészt a nagy mennyiségű fruktóz miatt, zsírgyülemhez vezethet a hasban és a májban 5.

menopauza zsírégetés

Növeli a has- és májzsírt, ami inzulinrezisztenciához és számos anyagcsere-problémához vezet 6. A folyékony cukor ebben a tekintetben még rosszabb.

Top 10 módja a hasi zsír elvesztésének

A folyékony kalóriákat az agy nem "tárolja" ugyanúgy, mint a szilárd kalóriákat. Tehát amikor cukros italokat fogyaszt, több kalóriát fogyaszt 7, 8.

kávé segít nekem lefogyni

Döntsön úgy, hogy minimalizálja az étrendben lévő cukor mennyiségét, és fontolja meg a cukros italok teljes megszüntetését. Ide tartoznak a cukros italok, a cukros üdítők, a gyümölcslevek és a különféle magas cukortartalmú sportitalok. Ne feledje, hogy ezek egyike sem vonatkozik az egész gyümölcsökre, amelyek rendkívül egészségesek és sok rostot tartalmaznak, ami enyhíti a fruktóz negatív hatásait. A gyümölcsből származó fruktózmennyiség elhanyagolható ahhoz képest, amit magas finomított cukortartalmú zma fogyás kap.

10 legjobb módszer a hasi zsír elvesztésére, 6 egyszerű módszer a hasi zsír ellen

Ha le akarja csökkenteni a finomított cukrot, el kell kezdenie a címkék olvasását. Még az egészséges élelmiszerként forgalmazott ételek is hatalmas mennyiségű cukrot tartalmazhatnak. Ez különösen igaz az olyan cukros italokra, mint az üdítők.

A fehérje a legfontosabb makrotápanyag a fogyáshoz. Ha a fogyás a célod, akkor 6 egyszerű módszer a hasi zsír elvesztésére fehérje hozzáadása lehet a leghatékonyabb változás az étrendben. Ez nem csak a fogyásban segít, hanem megakadályozza a súlygyarapodást is, ha valaha is úgy dönt, hogy feladja a fogyás erőfeszítéseit Van néhány bizonyíték arra is, hogy a fehérje különösen hatékony a hasi zsír ellen.

Egy tanulmány kimutatta, hogy az elfogyasztott fehérje mennyisége és minősége fordítottan összefügg a hasi zsírral. Más szavakkal, azoknak, akik több és jobb fehérjét fogyasztottak, lényegesen kevesebb volt a hasi zsír Egy másik tanulmány kimutatta, hogy a fehérjéhez 5 éves periódus alatt a hasi zsírgyarapodás kockázatának jelentős csökkenése társult Ez a tanulmány azt is kimutatta, hogy a finomított szénhidrátok és olajok a megnövekedett hasi zsírhoz kapcsolódnak, de a gyümölcsök és zöldségek csökkent mennyiséghez.

Erre kell törekednie.

(Hasi) hízás okai változókorban - Hogyan csökkentsük a hasi zsírt? - Almapapi Életmód 50+

Ezért tegyen erőfeszítéseket a magas fehérjetartalmú ételek, például teljes tojás, hal, tenger gyümölcsei, hüvelyesek, diófélék, hús és tejtermékek bevitelének növelésére. Ezek a legjobb fehérjeforrások az étrendben. Ha azért küzd, hogy elegendő fehérjét kapjon az étrendjéből, a minőségi fehérjével például tejsavófehérjével történő kiegészítés egészséges és kényelmes módszer a teljes bevitel növelésére. Ha vegetáriánus vagy vegán vagy, nézd meg ezt a cikket a fehérjebevitel növeléséről.

10 módszer a hasi zsír elvesztésére

Számos fehérjepor opciót találhat az Amazon-on. Bónusztipp: Fontolja meg az étel kókuszolajban történő főzését. Néhány tanulmány kimutatta, hogy napi 30 ml kb. Számos tanulmány azt sugallja, hogy a fehérje különösen hatékony a hasi zsír felhalmozódása ellen.